22 Ekim 2014 Çarşamba Isparta 15°C, Çok Bulutlu

Çağrı Merkezi Hizmetleri

Büro Hizmetleri ve Sekreterlik
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı
Tanıtımı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı, Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı Bölümü kapsamında açılan dört yarıyıllık bir programdır. Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücüne ihtiyaç duyulmaktadır. Bu ihtiyacı karşılamak için Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı birinci ve ikinci öğretimde hizmet veren bir program olup, 80 öğrenci kontenjanına sahiptir.
Programın Amacı ve Hedefleri

Hizmet kalitesinin öneminin gün geçtikçe arttığı dünyamızda çağrı merkezi yöneticiliği bu ihtiyacı birinci derecede karşılayan güce sahip bir program olarak karşımıza çıkmaktadır. Tüketici tercihlerini belirleyen en önemli unsurlar olan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti tüm sektörlerde öncelikli hedef haline gelmiştir. Bölümümüz bu çerçevede bir işletmede üretimden satışa kadar uzanan temel işletme sürecinin yöneticiliğini yapabilecek nitelikli insan gücü yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Küresel çapta faaliyet gösteren kurumların kapısını en rahat biçimde açabilecekleri bölümümüz öğrencileri, agent ve supervizör olarak başladıkları kariyerlerini başarıları ölçüsünde orta ve üst düzey yönetici olarak devam ettirebilme şansına sahiptirler 

 

Çalışma Alanları


Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler.

Dikey ve Yatay Geçiş İmkanları


Öğrencilerimizin Dikey Geçiş Sınavında başvurabilecekleri lisans programları: 
 
  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İletişim
  • İletişim Bilimleri
  • İletişim Sanatları
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • İşletme 

Ösym Bilgileri


Üniversite sınavında yeterli puan alan ve programımızı tercih eden öğrenciler, Çağrı Merkezi Hizmetleri önlisans programına kayıt yaptırmaya hak kazanırlar. Eğitim-öğretim 4 yarıyıl ve 2 sene devam etmektedir. Eğitim dili Türkçedir. YGS Puan Türü; YGS-4’tür.


Bölüm/Program Öğretim Elemanları

 

Öğretim Görevlisi - NAZAN ÖZENÇ
Gönen Meslek Yüksekokulu
Büro Hizmetleri ve Sekreterlik
 

Öğretim Görevlisi - FATİH ÇELİK
Gönen Meslek Yüksekokulu
Büro Hizmetleri ve Sekreterlik
 

Öğretim Görevlisi - EZEL DERER
Gönen Meslek Yüksekokulu
Büro Hizmetleri ve Sekreterlik